Na prezentaci vaší nemovitosti nikdy nešetříme! Využíváme opravdu profesionální služby a tím její hodnotu za každých okolností zvyšujeme na maximum.
Vybrané způsoby prezentace volíme podle typu a charakteru nemovitosti, naprostým minimem je pro nás vždy využití služeb profesionálního fotografa. Možná jste si též všimli inzerce, kde vlastník nebo nepříliš pečlivý makléř pořídí pár fotek nepřipraveného interiéru z mobilu a má pocit, že je to vlastně jedno, však potenciální zákazníci stejně přijdou si byt fyzicky prohlédnout... No, není tomu tak. Profi fotky v dostatečném množství, pořízené tak, aby ukazovaly všechny přednosti i případné nedostatky bytu, jsou naprosto klíčové v rozhodování potencionálního zájemce, jestli se o nemovitost vůbec dále zajímat. Nemovitost pro focení vždy patřičně připravíme, což může znamenat alespoň důkladný úklid a uspořádání, aby pohledy nic nerušilo (poházené, neuklizené věci...), ale i důkladný home staging (doplnění nábytku či objektů pro zlepšení dojmu z interiéru) nebo virtuální home staging (dodatečná úprava fotek a přidání např. designového nábytku), který ukazuje, jak by byt/dům... mohl vypadat po rekonstrukci či vybavení novým zařízením. Jako např. zde:
Před: Po:
Další samozřejmostí je pořízení půdorysu dané nemovitosti, který vám lépe přiblíží dispozici a členění bytu/domu a jeho jednotlivých částí:
U náročnějších nemovitostí (větší byty, rodinné domy...) pořizujeme běžně video prohlídku, často i s využitím záběrů z dronu, které ukazují okolí stavby, začlenění v terénu apod. Samotná video prohlídka pak nadále přibližuje interiér nemovitosti ve větším detailu a v dynamickém provedení - viz např.
Úplně detailní náhled do interiéru pak nabídne 3D prohlídka technologií Matterport, která vám zprostředkuje naprosto reálný dojem z prohlídky, jako kdyby jste byli v nemovitosti fyzicky. Kromě prohlídky všech místností ukáže též detailní půdorysy všech pater/prostor, výměry, rozměry místností atd. - viz např. zde:
Nyní tedy máme nemovitost patřičným způsobem odprezentovanou a stojíme před úkolem, jak ji dostat k co největšímu počtu potenciálních zájemců. Ani zde už zdaleka nestačí přístup "nafotím a dám na Bazoš...", obzvláště dnes, kdy začínáme pociťovat pokles počtu zájemců o nemovitosti v nabídce RK. Kromě klasické inzerce na realitních serverech (vždy důsledně s využitím těch nejdůležitějších, jako je Sreality) tedy používáme další nástroje, které umožňují nabídku zobrazit potenciálním zájemcům. Jedná se např. o: