RE/MAX Prestige

Vaši nemovitost odprezentujeme tím nejlepším možným způsobem!

Na prezentaci vaší nemovitosti nikdy nešetříme! Využíváme opravdu profesionální služby a tím její hodnotu za každých okolností zvyšujeme na maximum.

 

Pro prezentaci vašeho domu, bytu či jiné nemovitosti používáme moderní techniku a profesionály, kteří s ní umí pracovat. Díky tom se nám daří přilákat pozornost výrazně většího počtu potenciálních zájemců, což následně spolehlivě přispívá k dosažení nejvyšší možné prodejní ceny, např. s využitím RE/MAX Aukce.

 

Vybrané způsoby prezentace volíme podle typu a charakteru nemovitosti, naprostým minimem je pro nás vždy využití služeb profesionálního fotografa. Možná jste si též všimli inzerce, kde vlastník nebo nepříliš pečlivý makléř pořídí pár fotek nepřipraveného interiéru z mobilu a má pocit, že je to vlastně jedno, však potenciální zákazníci stejně přijdou si byt fyzicky prohlédnout... No, není tomu tak. Profi fotky v dostatečném množství, pořízené tak, aby ukazovaly všechny přednosti i případné nedostatky bytu, jsou naprosto klíčové v rozhodování potencionálního zájemce, jestli se o nemovitost vůbec dále zajímat. Nemovitost pro focení vždy patřičně připravíme, což může znamenat alespoň důkladný úklid a uspořádání, aby pohledy nic nerušilo (poházené, neuklizené věci...), ale i důkladný home staging (doplnění nábytku či objektů pro zlepšení dojmu z interiéru) nebo virtuální home staging (dodatečná úprava fotek a přidání např. designového nábytku), který ukazuje, jak by byt/dům... mohl vypadat po rekonstrukci či vybavení novým zařízením. Jako např. zde:

Před:                                                                                                                              Po:

 

Další samozřejmostí je pořízení půdorysu dané nemovitosti, který vám lépe přiblíží dispozici a členění bytu/domu a jeho jednotlivých částí:

U náročnějších nemovitostí (větší byty, rodinné domy...) pořizujeme běžně video prohlídku, často i s využitím záběrů z dronu, které ukazují okolí stavby, začlenění v terénu apod. Samotná video prohlídka pak nadále přibližuje interiér nemovitosti ve větším detailu a v dynamickém provedení - viz např. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Úplně detailní náhled do interiéru pak nabídne 3D prohlídka technologií Matterport, která vám zprostředkuje naprosto reálný dojem z prohlídky, jako kdyby jste byli v nemovitosti fyzicky. Kromě prohlídky všech místností ukáže též detailní půdorysy všech pater/prostor, výměry, rozměry místností atd. - viz např. zde: 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nyní tedy máme nemovitost patřičným způsobem odprezentovanou a stojíme před úkolem, jak ji dostat k co největšímu počtu potenciálních zájemců. Ani zde už zdaleka nestačí přístup "nafotím a dám na Bazoš...", obzvláště dnes, kdy začínáme pociťovat pokles počtu zájemců o nemovitosti v nabídce RK. Kromě klasické inzerce na realitních serverech (vždy důsledně s využitím těch nejdůležitějších, jako je Sreality) tedy používáme další nástroje, které umožňují nabídku zobrazit potenciálním zájemcům. Jedná se např. o:

  • plachta na samotné nemovitosti. Na první pohled ne až tak "sofistikovaný" prostředek, ale velmi funkční, pokud se nemovitost nalézá na frekventovaném místě, kde je zajištěna dobrá viditelnost plachty. Často se totiž potenciální zájemci rekrutují z oblasti blízké prodávané nemovitosti a takto je velká šance, že si právě tito nabídky všimnou a s makléřem se na základě uvedených kontaktů spojí;
  • dedikovaná webová stránka dané nemovitosti - ta poskytne zájemcům další detaily o nabídce na ucelené ploše, má svoji unikátní URL adresu, na kterou je potom možné směřovat PPC reklamu na Googlu či Seznamu. Ta nabídku ukáže lidem, kteří aktivně hledají podobné nemovitosti a zadají do vyhledávače dané klíčové slovo. Nabídka se tak dostane k výrazně většímu počtu zájemců než je tomu jen u běžné realitní inzerce,
  • podobně fungují i placené příspěvky na Facebooku, kde nabídka "vyskakuje" aktivně sledujícím podle zadaného klíče při identifikaci cílové skupiny. Při prokliku jsou pak přesměrováni opět na dedikovanou www stránku nabídky...

Chcete vědět více o tom, jak bychomvaši nemovitost dokázali profesionálně odprezentovat a maximalizovat tak její hodnotu?

Zanechte nám váš kontakt a my se s vámi neprodleně spojíme!

 
*
*
*
*
*
phone: email: lname: