Pavel Šilha se až do nedávna pohyboval v úplně jiné oblasti, konkrétně v automobilovém průmyslu, kde zastával vysoké manažerské pozice. Byl zodpovědný za business s obratem několika miliard korun, řídil teamy o několika desítkách lidí… A se skromností sobě vlastní říká: " V tom, co jsem dosud dělal, jsem vesměs uspěl… A jsem rozhodnut uspět i v této branži :-)".
Kam tedy vlastně míříme? Jsme úspěšná realitní kancelář. Ne ta největší na světě ani v Praze, ale skvěle fungující, poskytující – samozřejmě - ty nejlepší služby svým zákazníkům a také to nejlepší zázemí svým spolupracovníkům – makléřům. Protože úspěšní a vydělávající makléři = úspěšná a prosperující kancelář. Která pak vydělané peníze může investovat do… dalšího rozvoje a podpory svých makléřů. A ti jsou pak výborně připraveni pro poskytování špičkových služeb svým zákazníkům. Tím se kruh uzavírá, všichni jsou spokojeni…
Do značné míry to usnadňuje značka, pod kterou děláme: RE/MAX je jednoznačně největší realitní síť. Celosvětově i v Česku. S téměř již 50 letým know-how z náročného trhu v USA. V Česku s odstupem nejznámější realitní značka, která si zakládá na etice a férovosti svého podnikání, které musí být výhodné pro všechny – centrálu, kanceláře, makléře a především zákazníky. Jen tak lze budovat dlouhodobý úspěšný business a zde jsou si toho všichni velmi dobře vědomi.
Bude nám potešením s vámi podiskutovat o vašich potřebách v oblasti realit a garantujeme, že budete s našimi službami - pokud se pro nás rozhodnete - spokojeni!
Stavíme na celosvětovém úspěchu společnosti RE/MAX v obchodu s nemovitostmi. Strategicky a dlouhodobě budujeme silnou pozici této společnosti v České republice.
Vysokou profesionalitou a etikou našich makléřů a kanceláří překonáváme očekávání zákazníků a pozitivně ovlivňujeme způsob obchodování na českém realitním trhu.
Spolu s našimi partnery, dodavateli a akcionáři tvoříme silný tým, který má společný zájem maximálně uspokojovat potřeby zákazníků v obchodu s nemovitostmi.
Budujeme dlouhodobé a korektní vztahy s našimi zákazníky, místní komunitou, obchodními partnery a kolegy, protože lidé a mezilidské vztahy jsou pro nás v obchodě mimořádně důležité.